Anielek - Przedszkole Niepublicznie

Zielone Przedszkole 2017 - dzień 3

Dzień trzeci naszego wspólnego wyjazdu rozpoczęliśmy od krótkiej gimnastyki porannej oraz śniadania. Następnie pojechaliśmy do kaplicy na Jaszczurówce, w której wspólnie z dziećmi odśpiewaliśmy Hymn Jubileuszowy z okazji 100-lecia Zgromadzenia Sióstr Benedyktynek Misjonarek. Po tej chwili modlitwy i refleksji udaliśmy się w kierunku Gubałówki. Zanim jednak dotarliśmy do kolejki górskiej zwiedziliśmy barwne stragany na Krupówkach.

Ogromną atrakcją był wjazd na Gubałówkę kolejką górską. Mieliśmy okazję podziwiać piękne widoki podczas jazdy. Na samym szczycie czekała na dzieci jedna z większych atrakcji – tor saneczkowy. Radości dzieci – zresztą nie tylko dzieci - nie było końca.

Po powrocie do pensjonatu mieliśmy jeszcze tyle energii i siły, że rozegraliśmy kolejny mecz piłkarski i siatkarski wymyślając własne zasady i reguły ;)

Dzień zakończyliśmy wspólną wieczorną modlitwą, po której udaliśmy się do pokoi, żeby spakować swoje walizki przed jutrzejszą podróżą.